Nowa wersja systemu Comarch ERP XL z obsługą JPK

Posiadasz system Comarch ERP XL i potrzebujesz wysłać z niego JPK drogą elektroniczną? Teraz to możliwe!

Termin przesłania pierwszego Jednolitego Pliku Kontrolnego do Ministerstwa Finansów drogą elektroniczną upłynął 25 sierpnia. Jeszcze przed tą datą firma Comarch wzbogaciła swój flagowy system – Comarch ERP XL o dwie ważne funkcjonalności. Jedną z nich jest właśnie owa elektroniczna wysyłka JPK, drugą wyposażenie systemu w możliwość współpracy z Comarch Mobile Serwis. Zmiany te weszły od wersji 2016.3.1 Comarch ERP XL.

Oprócz samej wysyłki JPK program XL umożliwia także wcześniejsze sprawdzenie, czy dane zawarte w pliku spełniają wszystkie wymogi walidacji Ministerstwa Finansów, a także zawiera szereg narzędzi pozwalających na szybszą i bardziej intuicyjną obsługę JPK. Wśród nich wymienić można na przykład możliwość automatycznego porównania pliku JPK z deklaracją VAT-7, podgląd dokumentu źródłowego czy dostosowywanie wielkości list z Jednolitymi Plikami Kontrolnymi do rozmiarów okienek.

Comarch Mobile Serwis powstał w odpowiedzi na coraz liczniejsze sygnały od użytkowników, którzy domagali się umożliwienia mobilnej obsługi modułu Serwis, podobnie jak Mobile Sprzedaż czy Mobile Kierownik Sprzedaży. Dzięki aplikacji Comarch Mobile Serwis przedsiębiorstwa pracujące na systemie Comarch ERP XL i świadczące usługi serwisowe będą mogły znacznie usprawnić funkcjonowanie tego obszaru swojej działalności między innymi dzięki wprowadzenia kalendarza wizyt dla serwisantów czy zastosowanie synchronizacji zleceń serwisowych pomiędzy centralą, a poszczególnymi pracownikami firmy. Z poziomu aplikacji mobilnej możliwe będzie oczywiście także przeglądanie, pobieranie, planowanie i realizowanie zleceń, zadań i wizyt serwisowych. Zintegrowanie mobilnego serwisanta z modułem CRM otworzy zupełnie nowe, do tej pory niedostępne możliwości pracy na oprogramowaniu Comarch ERP XL.

Przypominamy, że oprócz Comarch Mobile Serwis system Comarch ERP XL współpracuje także z całą paletą innych, oferowanych przez Comarch rozwiązań internetowych i aplikacji mobilnych, np. iBard, Pulpit Kontrahenta, WMS, eSklep, Obieg Dokumentów czy ePracownik.

Zachęcamy do zadawania pytań. Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie wszystkie kwestie da się omówić przez telefon czy via e-mail, w związku z tym chętnie umówimy się z Państwem na spotkanie.