Duże zmiany w Comarch e-Sklep!

e-Sklep Comarch nieustannie ewoluuje, stajac się narzędziem kompletnym, zaspokajającym wszystkie potrzeby firm w zakresie e-commerce. Jednocześnie z premierą aktualizacji udostępniona została aplikacja e-Sklep Sync (wersja beta), która pozwala na pobieranie i wyswietlanie zamówień, faktur, reklamacji, list płatności czy lmitu kupieckiego. Planowane jest również wprowadzenie funkcjonalności dostępu online do stanów magazynowych w bazie ERP. Mechanizm aplikacji jest otwarty na modyfikacje, które umożliwią dostosowanie go do konkretnych potrzeb klientów.

Aplikacja jest kamieniem milowym na drodze do uruchomienia w ramach Comarch e-Sklep pełnej obsługi procesów B2B.

Należy również wspomnieć o dynamice sprzedaży rozwiązania Comarch e-Sklep w Q1 2017, która w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku wzrosła o 15%.

Ważna informacja dla firm korzystajacych ze starszego silnika sklepu!

Podjęta została decyzja o wyłączeniu starego panelu administracyjnego dla wszystkich nowych, oraz obecnych klientów pracujących na silniku Liquid. Spowoduje to brak wsparcia dla szablonów na wcześniejszym silniku.

Sklepy, które nie zostaną przeniesione na nowy silnik będą mogły w dalszym ciągu działać w oparciu o stary szablon, nie będą jednak aktualizowane do nowych wersji. Z biegiem czasu przestaną one funkcjonować ze względu na brak mozliwości współpracy z nowymi wersjami systemów Comarch. Wygaszenie nastąpi z dniem 31.12.2017.

Najważniejsze Zmiany i Nowości w wersji 20117.2 :

  • Aplikacja Comarch e-Sklep Sync.
  • Wielokoszykowość
  • Nowa konfiguracja rabatów. Zmiany w zakresie definiowania rabatów przesyłanych z ERP, sposobu naliczania i sumowania. Ze względu na zmiane mechanizmu dotychczasowe rabaty zostaną domyślnie wyłączone!
  • Nowa konfiguracja kuponów rabatowych – możliwość łączenia z rabatami, punktami lojalnościowymi i darmowa dostawą
  • Wybur szablonu startowego w czasie pierwszego logowania.
  • Filtr Round w Liqiud – zaokrąglanie liczb
  • Nowy Panel Administracyjny – przeniesiono kolejne obszary ze starego panelu – generowanie mapy strony XML, konfiguracja jezyków i walut, ustawienia rabatów, zarządzanie wygłądem, płatności online w panelu certyfikatu SSL oraz powiedomienia o jego wygaśnięciu 14 dni wcześniej.

Aktualizacja Comarch e-Sklep 2017.2 zostanie wykonana u klientów przez zespół produkcyjny Comarch w ciągu kilku dni.

Comarch ERP e-Sklep 2017.2 (wersja Light, Standard oraz Enterprise) współpracuje z wersjami:

Comarch ERP Optima 2017.x (możliwa współpraca z 2016.x)

Comarch ERP Altum 2017.x, 2016.5

Comarch ERP XL 2017.x, 2016.3

Comarch ERP XT aktualna wersja dostępna na stronie www.erpxt.pl

Wszystkich zainteresowanych założeniem własnego sklepu internetowego w ramach platformy Comarch zapraszamy do kontaktu telefonicznego pod 12 634 05 44 i mailowego na erp@polkas.pl