Przerwa techniczna w działaniu chmurowych rozwiązań Comarchu.

Rozwiązania chmurowe charakteryzują się wysokim stopniem niezawodności i ciągłością działania, jednak w pewnych sytuacjach przerwy techniczne są nieuniknione.

Comarch ogłosił właśnie, że przerwa techniczna nastąpi począwszy od czwartku 11 kwietnia od godziny 21:30 i potrwa do piątku 12 kwietnia do 6:00 rano. W tym czasie niemożliwe będzie korzystanie ze wszystkich praktycznie usług webowych Comarchu, między innymi z:

– Optimy w modelu usługowym,

– Comarch ERP e-Sklepu,

– Comarch ERP HRM (czyli z e-Pracownika),

– platformy handlowej wszystko.pl,

– Comarch ERP XT,

– serwisowego Systemu Obsługi Zgłoszeń,

– stron walidowanych dla partnerów i indywidualnych stron klientów,

– autoryzacji Menadżera Kluczy.

Sugerujemy zabezpieczyć się wcześniej na tę niecodzienną okoliczność i już teraz rozplanować sobie pracę z uwzględnieniem tej przerwy. Radzimy również poinformować klientów korzystających z Comarch ERP e-Sklepu.