W czasie pandemii firmy informatyczne zamiast popadać w marazm i stagnację najczęściej wychodzą frontem do klientów i przechodzą do ofensywy promocyjno – informacyjnej. W taki sposób działa też krakowski Comarch, który uruchomił właśnie kampanię reklamową w telewizji oraz w internecie.
Kampania ta ukierunkowana jest na promocję rozwiązań chmurowych. Comarch akcentuje przede wszystkim to, że oferuje swoim klientom w 100% polską chmurę, polską infrastrukturę, że dane przechowywane są w bezpiecznych data center zlokalizowanych na terenie naszego kraju. To z pewnością bezpieczniejsze niż przechowane poufnych, firmowych informacji na serwerach zlokalizowanych gdzieś w krajach trzeciego świata. Plusy chmury w obecnych czasach to przede wszystkim:
- pewność pracy na zawsze aktualnym systemie,
- możliwość płynnego, de facto z dnia na dzień, przejścia na pracę zdalną, co w dobie koronawirusa może okazać się zaletą na wagę złota!
Kampania podzielona została na dwie tury: pierwsza już trwa, rozpoczęła się 19 października i potrwa dwa tygodnie, do 30 października bieżącego roku, druga tura zaplanowana została na tydzień między 16, a 23 listopada.
Kampania telewizyjna wzmocniona zostanie filmami promocyjnymi emitowanymi na kanale YouTube oraz w serwisach VoD.