Sprzedaż w internecie

Rozwiązanie e-commerce, które oferuje Comarch składają się z następujących głównych elementów:
  • wszystko.pl
    Wirtualna galeria handlowa, w której każdy może porównać wiele ofert, korzystać z promocji i kupować swoje ulubione produkty po najniższych cenach. Wszystko.pl to miejsce, na którym sprzedają użytkownicy systemów Comarch ERP, m.in. Comarch ERP Optima, Comarch ERP iFaktury24 oraz użytkownicy Comarch ERP e-Sklep, dla których jest to alternatywny kanał sprzedaży i promocji własnego sklepu internetowego. Witryna jest odwiedzana przez tysiące internautów i przedsiębiorców, co daje gwarancję dotarcie do klientów detalicznych, jak i biznesowych. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom Comarch sprzedaż na wszystko.pl to minimum formalności i pracy. Wszystkie zamówienia i dane kupujących automatycznie zapisywane są w systemie ERP, jakiego używa firma. Portal daje Ci ponadto możliwość składania zapytań ofertowych do innych użytkowników lub na dedykowanej stronie oferty.wszystko.pl. Z tytułu zrealizowanej sprzedaży nie ponosisz żadnych dodatkowych opłat, a wszystkie zamówienia przetwarzane są od razu w faktury proforma. Wszystko.pl to dodatkowy, darmowy kanał dotarcia do klientów - wirtualny sprzedawca, który pracuje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aby sprzedawać na wszystko.pl jpotrzebne jest tylko zarejestrowanie konta w usłudze Comarch ERP iFaktury24 lub posiadanie modułu Comarch ERP Optima Handel, który umożliwia sprzedaż i magazynowanie towarów.

  • Comarch ERP e-Sklep
    Sklep internetowy to coraz częściej już nie tylko uzupełnienie stacjonarnego, ale główne miejsce sprzedaży produktów i usług. Dzieje się tak, albowiem rynek handlu internetowego to jeden z najszybciej rosnących w Europie, a jego szacunkowa wartość w 2015 roku to ponad 38 mld zł! Comarch ERP e-Sklep to profesjonalny, a zarazem intuicyjny i prosty w obsłudze system, dzięki któremu nie będąc informatykiem i tak możesz z powodzeniem handlować w sieci.

    Comarch ERP e-Sklep to m.in.:

    • Pełna integracja danych z Twoim systemem ERP
    • Gotowe szablony graficzne
    • Powiadomienia SMS
    • Bezpieczeństwo danych w Comarch Data Center
    • Darmowa domena i hosting
    • Automatyczna sprzedaż przez Allegro
    • Darmowa sprzedaż przez wszystko.pl
    • Widoczność w porównywarkach cen
    • Integracja z systemami płatności
    • Łatwy i skuteczny e-mail marketing
    • Mechanizmy wspierające pozycjonowanie w Google
    • Sklep Facebook
    • Wbudowane narzędzia do raportowania
    • Pakiet rabatów na usługi e-commerce
    • Integracja z Google Analytics

    Comarch ERP e-Sklep to jedyne na rynku oprogramowanie sklepu internetowego w pełni zintegrowane z systemami Comarch ERP (iFaktury24, Optima, XL, Altum). Z systemu ERP do sklepu wysyłane są rabaty, zestawy promocyjne, towary wraz z opisami i aktualne stany magazynowe. Ze sklepu do ERP wysyłane są m.in. informacje o zamówieniach, klientach oraz dane do faktury.

  • Comarch ERP Pulpit Kontrahenta To nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business. System jest w pełni zintegrowany z systemami Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są wprost z systemu ERP.

    Wybrani kontrahenci uzyskują wgląd do stale aktualnej oferty, która może być inna dla każdego z nich. Dzięki pracy w trybie online bezpośrednio na własnej bazie systemu Comarch ERP wszystkie zmiany i nowości są widoczne w Comarch ERP Pulpit Kontrahenta natychmiast bez jakichkolwiek opóźnienia. Kontrahenci natomiast mają dostęp do oferty handlowej z dowolnego miejsca oraz o dowolnej porze.

    Comarch ERP Pulpit Kontrahenta posiada następujące funkcjonalności:

    • Pełna integracja z systemami Comarch ERP
      Dzięki niej zaprezentujesz swoją ofertę kontrahentom wprost z własnej bazy danych, przyjmiesz i zrealizujesz zamówienia, jak również udostępnisz dodatkowe dokumenty, np. skany umów, ulotki promocyjne czy katalogi. Dzięki pracy w trybie online wszystkie akcje wykonane przez Ciebie po stronie systemu Comarch ERP będą od razu widoczne w Comarch ERP Pulpit Kontrahenta, a także wszystkie działania wykonane przez kontrahenta po stronie platformy B2B będą widoczne dla Ciebie w systemie ERP.
    • Dopasowanie wizerunku platformy do potrzeb
      Możliwość modyfikacji wyglądu platformy do potrzeb firmy. W łatwy sposób dodasz logotyp firmy, dostosujesz stronę logowania, dostosujesz kolorystykę portalu korzystając z gotowych schematów i nadasz aplikacji spersonalizowany wygląd.
    • Personalizacja oferty
      Możliwość nadania konkretnych uprawnień określonym odbiorcom, personalizacji oferty produktowej oraz promocyjnej.
    • Międzynarodowy interfejs
      Comarch ERP Pulpit Kontrahenta posiada w standardzie 13 wersji językowych interfejsu - polski, angielski (GB), angielski (US), niemiecki, francuski, rosyjski, ukraiński, słowacki, czeski, litewski, węgierski, norweski oraz włoski - a także umożliwia rozliczenia w różnych walutach.
    • Automatyzacja procesu zamawiania i ofertowania
      Funkcjonalność tzw. n-koszyka ułatwia zakupy i skraca ich czas, pozwalając łatwo kompletować zamówienia klientom i wskazywać adresy wysyłki.
    • Pełna historia zamówień, faktur i płatności oraz wgląd w stan realizacji
      Kontrahenci posiadają stały dostęp do historii faktur, zamówień i płatności. Platforma automatycznie przypomina o niezapłaconych lub przeterminowanych płatnościach. System umożliwia ponadto śledzenie stanu realizacji zamówień i monitorowanie stanu płatności.
    • Efektywny kanał komunikacji z kontrahentami
      Comarch ERP Pulpit Kontrahenta pozwala dotrzeć do klientów z ważnymi komunikatami, nowościami produktowymi, promocjami, informacjami o dostawie itp.
    • Wyszukiwarka oraz zaawansowany mechanizm filtrów
      Comarch ERP Pulpit Kontrahenta posiada innowacyjną możliwość tworzenia filtrów dla produktów i efektywnego ich wyszukiwania. Ponadto pozwala na tworzenie zaawansowanych filtrów wyszukiwania, co jest szczególnie istotne przy szerokiej ofercie produktowej, albowiem pozwala na sprawne poruszanie się pomiędzy różnymi typami produktów.
    • Raporty i analizy
      Platforma pozwala na analizę własnych procesów zakupowych, zamówień Comarch ERP Pulpit Kontrahenta umożliwia Twoim Kontrahentom analizować własne zakupy (w czasie czy wg grup towarowych), zamówienia, a także stan zobowiązań oraz uzyskanych rabatów. Platforma w Twoim imieniu generuje kontrahentom raporty, dzięki którym mogą wyciągać bezcenne wnioski biznesowe co do przyszłej współpracy. Wnikliwa analiza dostarczanych przez Ciebie raportów pomoże zwiększyć zyski Twojego biznesu oraz biznesu Twoich kontrahentów.

Zapraszamy do kontaktu


W POLKAS łączymy naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie z Twoją wizją biznesu. Stwórz z nami rozwiązania informatyczne dopasowane do Twojej firmy. Czuj się bezpiecznie korzystając z unikalnego serwisu i fachowego doradztwa. Systemy Comarch w połączeniu ze wsparciem Ekspertów POLKAS to pewna perspektywa rozwoju i przewagi na rynku.