CRM i serwis

Comarch ERP Optima CRM - pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych i sprzedażowych, daje możliwość ewidencjonowania prowadzonych rozmów i spotkań z klientami oraz prowadzenia procesu windykacji. Funkcjonalność tego modułu obejmuje:

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna) przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych

Comarch ERP Optima CRM Plus - zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności. W ramach niego dostępne są następujące funkcjonalności:

  • automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach
  • blokowanie sprzedaży

Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów - umożliwia archiwizację i katalogowanie każdego rodzaju dokumentów firmowych oraz ich łatwe wyszukiwanie.

Comarch ERP Optima Serwis - specjalistyczny moduł dedykowany firmom usługowym, a także serwisującym sprzedawane towary.

Zapraszamy do kontaktu


W POLKAS łączymy naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie z Twoją wizją biznesu. Stwórz z nami rozwiązania informatyczne dopasowane do Twojej firmy. Czuj się bezpiecznie korzystając z unikalnego serwisu i fachowego doradztwa. Systemy Comarch w połączeniu ze wsparciem Ekspertów POLKAS to pewna perspektywa rozwoju i przewagi na rynku.