Oprogramowanie CRM – Comarch ERP Altum

Comarch ERP Altum posiada wbudowane narzędzia Business Intelligence oraz automatyzacji procesów (BPM). Dzięki temu gromadzi on i przetwarza informacje na temat m.in.lojalności Klientów, efektywności pracy sprzedawców, skuteczności wybranych działań sprzedażowych.

Najważniejsze funkcjonalności modułu “CRM” w Comarch ERP Altum to:

  • Zorganizowana opieka nad klientami - kontrola procesu obsługi klienta, przyporządkowywanie klientów do pracowników, ustalanie osób kontaktowych dla kontrahentów, tworzenie ankiet badających satysfakcję klientów.
  • Planowanie i kontrola działań sprzedażowych - rejestracja danych, ewidencje rozmów z klientem, przydzielanie osób odpowiedzialnych, ustalanie terminów, konkretnych zadań i czynności do wykonania.
  • Zarządzanie zadaniami - organizacja pracy handlowców, tworzenie i przydzielanie zadań, ustalanie priorytetów, grupowanie zadań w dowolne kategorie, definiowanie terminów realizacji zadań.
  • Bezpośrednia praca z klientem - planowanie wizyt przedstawicieli handlowych, monitorowanie i analiza przebytych tras, dostęp do pełnej oferty towarowej, historii kontaktów z klientem, transakcji i płatności oraz prowadzenie sprzedaży bezpośrednio u Klienta z poziomu urządzenia mobilnego.

Zapraszamy do kontaktu


W POLKAS łączymy naszą wiedzę i wieloletnie doświadczenie z Twoją wizją biznesu. Stwórz z nami rozwiązania informatyczne dopasowane do Twojej firmy. Czuj się bezpiecznie korzystając z unikalnego serwisu i fachowego doradztwa. Systemy Comarch w połączeniu ze wsparciem Ekspertów POLKAS to pewna perspektywa rozwoju i przewagi na rynku.